Saturday, March 03, 2007

Good morning

You are always with us LORD. How wonderful it is to want YOU in my life, YOU take an immense place in me. As I grew closer to YOU for years now , YOU teach me love, hope, faith trust , how precious YOU are, and how truly I have to depend on YOU every day.

" For GOD did not appoint us to suffer wrath but to receive salvation though our LORD JESUS CHRIST. HE died for us so that whether we are awake or asleep, we may live together with HIM. Therefore encourage one another and built each other up , just as in fact you are doing."
1 Thessalonians 5 : 9 - 10 - 11

Thank you LORD for giving us eternal life with YOU forever. I love you LORD. YOU are the truth. YOU are our loving FATHER
In JESUS Name

With love
Christie

Bonjour

SEIGNEUR TU es toujours avec nous. C'est merveilleux de TE vouloir dans ma vie, TU prends une tres grande place en moi. Pendant des annees j'ai grandi a cote de TOI , TU me montre comment aimer, TU me donne l'espoir, TU me donne la foi et la confiance. SEIGNEUR TU es tres precieux. Tous les jours sincerement, je depend de TOI .

" Car DIEU ne nous a pas destines a la colere, mais a la possession du salut par notre SEIGNEUR JESUS-CHRIST, qui est mort pour nous, afin que, soit que nous veillions, soit que nous dormions, nous vivions ensemble avec lui.
Ainsi donc , exhortez-vous mutuellement et edifiez-vous l'un l'autre, comme vous le faites deja. "
1 Thessaloniciens 5 : 9 - 10 - 11

Merci SEIGNEUR de nous donner pour toujours la Vie Eternelle avec TOI. Je T'aime SEIGNEUR . TU es la Verite , TU es notre PERE qui nous aime tellement .
Au Nom de JESUS

Avec amour
Christie