Tuesday, March 13, 2007

Good morning

When we are with the LORD, we never get old. With YOU LORD it is a youth in me, it is life. I mature but in my heart I never get old. No mater what decisions or circomstances, being with YOU LORD close to YOU leaded by YOUR word is always safe, uplifting, solid and peaceful. Resting in YOUR arms is the most wonderful place to be.

" For I Know the plans I have for you, " declares the LORD, " plans to prosper you and not to harm you, plans to give you hope and a future. " Jeremiah 29 : 11

Thank you FATHER, I love to be with YOU, I love you.
In JESUS Name
With love
Christie

Bonjour

Lorsque nous sommes avec le SEIGNEUR, nous ne devenons jamais vieux. Avec TOI SEIGNEUR, il y a une jeunesse en moi, il y a la vie . Je prends de la maturitee mais dans mon coeur je ne veillis pas. Quelques soit les decisions ou les circonstances, etre avec TOI SEIGNEUR, pres de TOI, je me sens en securite lorsque je suis guide par ta Parole, je sens une solidite, et me sans edifiee. C'est une place merveilleuse et de paix lorsque je me repose dans TES bras.

" JE connais, MOI, les desseins que JE forme a votre sujet, -oracle de L'ETERNEL - , desseins de paix et non de malheur, afin de vous donner un avenir fait d'esperance. " Jeremie 29 : 11

Merci PERE, j'aime etre avec TOI, je t'aime
Au Nom de JESUS
Avec amour
Christie