Wednesday, March 21, 2007

Good morning

LORD YOU bring me to higher places. When I go through pain and difficulties in my life when I am alone, thoughs can destroy me; but when I go through pains and difficulties with YOU FATHER, I become more mature YOU bring me to higher places, and I have a great joy in my heart.

" It is GOD who arms me with strength and makes my ways perfect. HE makes my feet like the feet of a deer; HE enables me to stand on the heights. " Psalm 18 : 32 - 33

Thank you FATHER for YOUR great love , YOUR wisdom. My heart thank you so much, that words are to small to express it .
In JESUS Name
With love
Christie

Bonjour

SEIGNEUR, TU me monte sur la hauteur. Lorsque je passe au travers de peines et de difficultees dans ma vie, lorque je suis seule mes pensees peuvent me detruires; mais lorsque je passe au travers de peines et de difficultees avec TOI PERE, TU me monte sur la hauteur , et dans mon coeur je recois une grande joie.

" C'est DIEU qui me ceint de force et qui rend parfait mon chemin. IL rend mes pieds semblables a (ceux) des biches et me fait tenir sur les hauteurs. " Psaume 18 : 33 - 34

Merci SEIGNEUR pour TON grand amour, merci pour TA sagesse . Mon coeur te remecie tellement, que les mots sont trop petits pour l'exprimer.

Au Nom de JESUS
Avec amour
Christie