Tuesday, March 06, 2007

Good afternoon

Everyday I ask YOU LORD, what to write, and today YOU show me FATHER.

" The LORD is not slack concerning HIS Promise, as some count slackness, but is longsuffering toward us, not willing that any should perish but that all should come to repentance. "
2 Peter 3 : 9

" Walk in wisdom toward those who are outside, redeeming the time. Let your speech always be with grace, seasoned with salt, that you may know how you ought to answer each one. "
Colossians 4 : 5

LORD I want so much to please YOU, but my body resist YOU. Thank you for YOUR patience, for loving me the way I am, and changing me more like our LORD JESUS, a day at the time. I love you LORD . I love you so very much. Everything YOU tell us is for our GOOD.
In JESUS Name

With love
Christie


Bonjour

Chaque jour SEIGNEUR je TE demande, que dois-je ecrire? Et aujourd'hui TU m'as montre ces versets.

" Le SEIGNEUR ne retarde pas( l'accomplissement de ) sa promesse, comme quelques-uns le pensent. IL use de patience envers vous, IL ne veut pas qu'aucun perisse, mais( IL veut ) que tous arrivent a la repentance. " 2 Pierre 3 : 9

" Conduisez-vous avec sagesse envers ceux du dehors. Rachetez le temps. Que votre parole soit toujours accompagnee de grace, assaisonnee de sel, afin que vous sachiez comment vous devez repondre a chacun. " Colossiens 4 : 5

SEIGNEUR, je veux tellement te faire plaisir, mais mon corps,( mon moi ) TE resist. Merci pour TA patience, pour m'aimer de la facon dont je suis, et de me changer un jour a la foi pour devenir de plus en plus comme notre SEIGNEUR JESUS CHRIST, aimant et pure. Je T'aime PERE . Je T'aime tellement. Tout ce que TU nous dit est pour notre bien.
Au Nom de JESUS

Avec amour
Christie