Friday, March 23, 2007

Good morning

Today, I thank you LORD, for the new day YOU give me . I wake up and I am with YOU .

" Blessed are the undefiled in the way, who walk in the law of the LORD! Blessed are those who keep HIS testimonies, who seek HIM with the whole heart! " Psalm 119 : 1 - 2

" How I long for YOUR precepts! preserve my life in YOUR righteousness. May YOUR unfailing love come to me O LORD, YOUR Salvation according to YOUR promise " Psalm 119 : 40

My heart always long for YOU LORD

In JESUS name
With love
Christie

Bonjour

Aujourd'hui , je TE remercie SEIGNEUR pour la nouvelle journee que TU me donne. Je me reveille et je suis avec TOI .

" Heureux ceux qui sont integres dans leur voie, qui marchent selon la loi de l'ETERNEL! Heureux ceux qui gardent ses preceptes, qui le cherchent de tout leur coeur! "
Psaume 119 : 1 - 2

" Voici que je soupire apres TES statuts: fais- moi vivre dans TA justice. Eternel, que TA bienveillance vienne sur moi, TON Salut selon TA promesse ! " Psaume : 119 : 40 _ 41

J'aime etre toujours avec TOI SEIGNEUR , je le desire de tout mon coeur.

Au Nom de JESUS
Avec amour
Christie