Wednesday, February 28, 2007

Good morning

It is so good when I can find exactly the right words to express a thought . LORD I want to write what YOU show me deep in my heart based on YOUR word for this is what is solid and true .

" But the LORD said to Samuel, " Do not look at his appearance or at his phyisical stature, because I have refused him. For the LORD does not see as man sees; for man looks at the outward appearance, but the LORD looks at the heart. " 1 Samuel 16 : 7

Sometimes appearance can be a lie. Dear FATHER help us to see people the way YOU see them, and to love them with YOUR love and wisdom. YOU know our heart FATHER. Thank you for giving us a heart. Thank you for the way YOU made us. I pray that, by faith we rely on YOU for any decisions we make, big or small, that every things we do brings YOU Glory
In JESUS Name

With love
Christie

Bonjour

C'est tellement bien lorsque je peux trouver le mot exact pour exprimer ma pensee. SEIGNEUR, je veux ecrire ce que TU me montre dans mon coeur base sur TA Parole, c'est ce qui est solid et vrai.

"Mais L'ETERNEL dit a Samuel: Ne prends pas garde a son apparence et a sa haute taille, car je l'ai rejete. ( Il ne s'agit) pas de ce que l'homme considere; l'homme regarde a (ce qui frappe) les yeux , mais L'ETERNEL regarde au coeur. " 1 Samuel 16 : 7

Quelque fois les apparences sont mensongeres. Chere PERE aide nous a voir les gens comme TU les vois, et de les aimer avec TON amour et TA sagesse. PERE TU connais notre coeur . Merci de nous avoir donne un coeur, merci de la facon dont TU nous as cree.
Je prie que nous dependions de TOI avec foi pour toutes nos decisions , petites ou grandes, et que cela T'apporte la gloire.
Au Nom de JESUS

Avec amour
Christie