Tuesday, February 20, 2007

Good morning

I am so happy to be back with you, being all together one in our LORD JESUS Christ. It is wonderful to be with YOU LORD, with YOU I am safe, with YOU my future is safe. When I ask YOU for YOUR thoughts and guidance on everything, YOU bring me closer to YOU, no matter if it is sadness or happy moments, YOU keep me going.

" And we know that in all things GOD works for the good of those who love HIM, who have been called according to HIS purpose". Romans 8 : 28

It is good to go in the past, sometimes things come more clear, but today is a new day and the past is in the past. Thank you LORD for the past, and thank you for today with a new hope in YOU LORD, for today and for the future.

" YOU have made known to me the path of life; YOU will fill me with joy in YOUR Presence, with eternal pleasures at YOUR right hand. " Psalm 16 : 11

Thank you LORD, I love you .
In JESUS Name

With love
Christie
My website is finish www.christielaume.com , now I continue the book on my memories with Theo Sarapo my brother and Edith Piaf my sister in law. Thank you for your support and your prayers. Not matter what project GOD give us, HE will be with us. If we listen to HIM, HE will never leave us or forsake us, HE promise.

Bonjour

Je suis tellement contente d'etre de retour avec vous, d'etre tous ensemble reunis avec notre SEIGNEUR JESUS CHRIST. C'est merveilleux d'etre avec TOI SEIGNEUR, avec TOI je suis en securite, mon avenir mon futur est en securite parce que TU m'as sauve. Quand je te demandes sur tout, TES Pensees et ta direction, TU me rapproche plus pres de TOI. Que je sois triste ou heureuse TU m'encourage a aller de l'avant.

" Nous savons, du reste, que toutes choses cooperent au bien de ceux qui aiment DIEU , de ceux qui sont appeles selon son dessein. " Romains 8 : 28

Il est bon d'aller dans le passe, quelque fois les choses sont plus claires, mais aujourd'hui est un jour nouveau, et le passe est dans le passe. Merci SEIGNEUR pour le passe , et merci pour aujourd'hui avec un nouvel espoir en TOI SEIGNEUR, pour aujourd'hui et pour demain.

" TU me feras connaitre le sentier de la vie ; il y a abondance de joie devant TA face. Des delices Eternelles a TA droite". Psalm 16 : 11

Merci SEIGNEUR, je T'aimes
Au Nom de JESUS

Avec amour
Christie
Mon Site est termine www.christielaume.com , maintenant je continue le livre sur mes memoires avec mon frere Theo Sarapo et ma belle soeur Edith Piaf. Merci pour votre support et vos prieres. Quelque soit le projet que DIEU nous donne , IL sera avec nous. Si nous l'ecoutons,
IL ne nous quitteras pas et ne nous abandonnera jamais, IL l'a promis.