Thursday, February 22, 2007

Good morning

As I write my memoirs, and all the past come back to me, I realize time is not still, it is moving, and I have to move with it. All those memories come back, some joyful, some very painful. The most important decision I took when I was 28 years old was to turn to YOU LORD. With that decision in my life, I turn to real love, so deep love. As YOU show me that I was a sinner, YOU show me that YOU forgive me. It was a new way to live my life.

This is the time I knew that I was not lost anymore. All theses years YOU show me FATHER , were I felt pain, rejection , hurt, deception, lost, YOU were always there and show me love. YOU never rejected me, YOU never hurt me, YOU never deceive me, and during the most difficult moments of my life, with your power YOU carry me through.

With all my heart for the people who read this, I pray LORD that they turn to YOU and receive YOU in their heart and in their life .

" Come to ME, all who are weary and burdened, and I will give you rest. Take my yoke upon you and learn from ME, for I am Gentle and Humble in heart, and you will find rest for your souls. " Matthew 11 : 28 - 29

Thank you LORD for being here and loving me so much, and loving all of us so much. I pray that many people see YOUR love who is so deep.
In JESUS Name
With love
Christie

Bonjour

En ecrivant mes memoires tout le passe me revient, je realise que le temps ne s'arrete pas mais il avance, et je dois aussi avancer. Avec toutes ces memoires certaines sont tres heureuses et certaines me font tres mal. La decision la plus importante que j'ai prise a 28 ans etais de me tourner vers TOI SEIGNEUR. Avec cette decision dans ma vie, je me suis tourne vers l'amour reel, vers un amour tres profond. Lorsque TU m'a montre que j'etais un pecheur avec des peches TU m'as montre aussi que TU me pardonnais. C'etait une nouvelle facon de pense et de vivre.

C'est a ce moment que j'ai compris que je n'etais plus perdue. Toutes ces annees PERE, TU m'as montre, ou j'avais mal, ou j'ai ete rejete, ou j'ai ete decu, ou j'ai souffere la perte des gens que j'aimais, TU etais toujours la en me montrant TON Amour, TU ne m'a jamais rejetes, TU ne m'a jamais fait mal, TU ne m'a jamais decu, et pendant les moments les plus difficiles de ma vie, avec TA Force TU m'a porte au travers.

Je prie de tout mon coeur SEIGNEUR pour tous les gens qui lise ce message, se tournent vers TOI et TE recoivent dans leurs coeurs et dans leurs vies.

" Venez a MOI, vous tous qui etes fatigues et charges, et je vous donnerai du repos. Prenez MON joug sur vous et recevez mes instructions, car JE suis doux et humble de coeur, et vous trouverez du repos pour vos ames . " Matthieu 11 : 28 - 29

Je TE remercie SEIGNEUR de m'aimer tellement, et pour nous aimer tous tellement. Je prie que beaucoup de gens voient TON Amour qui est si profond.
Au Nom de JESUS
Avec amour
Christie