Friday, February 23, 2007

Good morning

O GOD adjust my vision to YOUR plans to YOUR Vision. YOUR plans are forever. The only way to be back with YOU is through our LORD JESUS CHRIST. Help me FATHER for the time I have on this earth to accomplish what YOU choose for me to do.
I want to Praise YOU LORD, Glory, Glory, Glory to YOU LORD.

" But GOD, who is rich in mercy, because of HIS great love with which HE loved us, even when we were dead in trespasses, made us alive together with CHRIST (by grace you have been saved), and raised us up together, and made us sit together in the heavenly places in CHRIST JESUS, that in the ages to come HE might show the exceeding riches of HIS Grace in HIS kindness toward us in CHRIST JESUS. For by grace you have been saved through faith, and that not of yourselves; it is the gift of GOD, not of works, lest anyone should boast. For we are HIS workmanship, created in CHRIST JESUS for good works, which GOD prepared beforehand that we should walk in them. " Ephesians 2 : 4 to 10

LORD I pray with all my heart for I and for all who read the message to reveal within ourselves the plans YOU have for our lives , no matter what age we are, and where we are in our life, if we are alive it is always time. I know if we ask YOU, YOU will always answer. Thank you for the great love YOU have for all of us, if we come to YOU, YOU embrace us in YOUR arms.
I love you so much LORD
In JESUS name

With love
Christie

Bonjour

O DIEU ajust ma vision, ma vue a TES plans , car tes plans sont pour toujours. La seule facon d'etre de retour avec TOI est au travers de notre SEIGNEUR JESUS CHRIST. PERE aide moi , pour le temps que j'ai sur cette terre d'accomplir ce que TU veux que je fasse.
Je veux TE louer SEIGNEUR , Gloire, Gloire, Gloire a TOI SEIGNEUR.

"Mais DIEU est riche en misericorde et, a cause du grand amour dont il nous a aimes, nous qui etions morts par nos fautes, il nous a rendus a la vie avec le Christ - c'est par Grace que vous etes sauves - IL nous a ressuscites ensemble et fait asseoir ensemble dans les lieux celestes en CHRIST JESUS, afin de montrer dans les siecles a venir la richesse surabondante de SA Grace par SA bonte envers nous en CHRIST-JESUS. C'est par la grace en effet que vous etes sauves, par le moyen de la foi. Et cela ne vient pas de vous, c'est le don de DIEU.
Ce n'est point par les oeuvres, afin que personne ne se glorifie. Car nous sommes SON ouvrage, nous avons ete crees en CHRIST- JESUS pour des oeuvres bonnes que DIEU a preparees d'avance, afin que nous les pratiquions. " Ephesiens 2 : 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9

SEIGNEUR je prie de tout mon coeur pour moi et pour tous ce qui lisent le message de nous reveler en nous meme, les plans que TU as pour notre vie, quelque soit notre age et la place ou nous sommes actuellement dans notre vie, il est toujours temps lorsque nous sommes vivant. Si nous TE le demandons je sais que TU nous repondras. Merci pour le grand amour que TU as pour nous tous . Si nous venons vers TOI, TU nous etreind dans TES bras
Je T'aime tellement
Au Nom de JESUS

Avec amour
Christie