Friday, February 02, 2007

Good evening

My new web site is on but not finished. HG Media are very helpful and talented. I did that web site to share the word of GOD, many don't know HIS love and don't know were to turn, they are lost and give up. And also to continue to tell about my brother that I loved dearly and how well I was received and cared by Edith Piaf my sister in law.
Thank you for your prayers I really needed. It was a very difficult time emotionally to go back in my past
With love
Christie

Bonsoir

Mon nouveau site est apparu mais pas encore fini. HG Media m'aide et a du talent . J'ai fais ce site pour partager la parole de DIEU, beaucoup ne connaisse pas son amour et ne save pas ou se tourner, ils sont perdus et se decouragent . Et aussi continue a parler de mon frere Theo Sarapo que j'aimais beaucoup, et combien j'etais bien accueillis et protege par Edith Piaf ma belle soeur .
Merci pour vos prieres, c'etait un moment tres difficile emotionnellement de retouner dans mon passe
Avec amour
Christie