Monday, February 26, 2007

Good morning

" When pride comes, then comes disgrace, but with humility comes wisdom. " Proverbs 11 : 2

Pride is so heavy and bring me in darkness, and in an uncomfortable way. I feel being in a prison and having a problem how to resolve it, instate of being resolve it get worst and worst.

I love to be with YOU LORD. Being with YOU LORD, things are fresh and clear, I don't have to prove anything, deep within myself is peace. YOU are the Highest of the Highest, I continue to live my life under YOUR leadership. If I do wrong , YOU show me and I love you, because YOU do it with so much love and wisdom.
Thank you FATHER , I love YOU
In JESUS name

With love
Christie

Bonjour

" Quand vient la pretention , vient aussi le mepris;
Mais la sagesse est avec les modestes. " Proverbes 11 : 2

La pretention est tellement lourde, elle m'apporte l'obscurite, et me rend tres uncomfortable, je me sent comme dans une prison. Je ne sais comment la resoudre, au lieu de resoudre cette pretention devient de pire en pire.
SEIGNEUR j'aime etre avec TOI. Avec TOI SEIGNEUR , les choses sont nouvelles et claires, je n'ai pas besoin de toujours prouver , mais TA paix est tres profondement en moi. TU es le plus haut des hauts , je continue de vivre ma vie sous ta direction. Si je fais quelque chose qui ne va pas , ou si j'ai tort a TES yeux, TU me le montre avec tellement d'amour et de sagesse.
Merci PERE, je t'aime
Au nom de JESUS

Avec amour
Christie