Friday, February 02, 2007

Good morning

In one life time, so manythings can happen, are they important? Are they meaningful? Only with YOU FATHER things become important and meaningful. Life is not very long here on earth even if it is one hundred years, but YOUR word is forever, life with YOU is forever.

" These things I have spoken to you, that in me you may have peace. In the world you may have tribulation: but be of good cheer, I have overcome the world . " John 16 : 33

Thank you LORD JESUS for knowing everything that we going through, joy or pain. YOU are always here to love us, encourage us, and lead us closer to YOU. I love you FATHER. Joy come to my heart knowing that I am with you.
In JESUS name
With love
Christie

Bonjour

Dans une vie il y a beaucoup de choses qui arrivent , sont elles importantes? sont elles significatives? En etant avec TOI SEIGNEUR les choses deviennent importantes et significatives. La vie n'est pas tres longue ici sur terre, meme si c'est 100 ans. TA parole est pour toujours , la vie avec TOI est pour toujours.

" Je vous ai parle ainsi, pour que vous ayez la paix en MOI. Vous aurez des tribulations dans le monde; mais prenez courage, MOI, j'ai vaincu le monde. " Jean 16 : 33

Merci SEIGNEUR , tout ce que nous eprouvons TU le sais, tout ce que nous allons au travers TU le comprends, joy ou peine. TU es toujours la pour nous aimer, pour nous encourager, et nous rapprocher de TOI. Je t'aime PERE, la joie me viens dans le coeur sachant que je suis avec TOI.
Au nom de JESUS
Avec amour
Christie