Saturday, February 10, 2007

Good morning

In life is so many important things, who can be also so simple things. Like for me, being with my children and grandchildren, going for a walk, being a part of their life. This morning I was so happy to see my granddaughter giving the news on the school TV.
Also going to church, being with friends, talking about everything, going for a lunch together, inviting everybody at home. Sometimes running everywhere, sometimes resting, sometimes laughing, sometimes crying. All that is part of my life here with YOU LORD. And with YOU LORD life will continue forever and ever.

" No longer will there be any curse. The throne of GOD and the Lamb will be in the city, and HIS servants will serve HIM. They will see HIS face, and HIS name will be on theirs foreheads. There will be no more night. They will not need the light of a lamp or the light of a sun, for the LORD GOD will give them light. And they will reign for ever and ever.

" The Spirit and the bride say " Come! " And let him who hears say " Come! " who ever is thirsty, let him come; and whoever wishes, let him take the free gift of the water of life . "
Revelation 22 : 17

Thank you LORD JESUS for dying for our sins, that we can be forgiving and have eternal life with YOU. Help us LORD now that we are here on earth to come and receive YOU in our heart.

In JESUS Name
With love
Christie
I will not be writing the message this coming week, I write to you next week . See you soon!

Bonjour

Dans la vie, il y a des choses tellement importantes , qui peuvent etre des choses tellement simple. Comme pour moi, etre avec mes enfants et petits enfants, aller nous promener, faire partie de leurs vie. Ce matin J'etais tres contente de voir ma petite fille donner les nouvelles sur la television de l'ecole.
Aussi allant a l'eglise, etre avec des amis, parlant de tout, allant ensemble a un dejeuner, recevoir dans ma maison. Quelquefois courant un peu partout,ou me reposer , quelquefois je ris ou je pleure. Tout cela fait partie de ma vie ici sur terre avec TOI SEIGNEUR . Et avec TOI SEIGNEUR la vie continuera eternellement.

" Il n'y aura plus d'anatheme. Le trone de DIEU et de l'Agneau sera dans la ville.Ses serviteurs le serviront et verront SA Face, et SON Nom sera sur leurs front
La nuit ne sera plus, et ils n'auront besoin ni de lumiere d'une lampe, ni de la lumiere du soleil, parce que le SEIGNEUR DIEU les eclairera. Et il reigneront aux siecles des siecles. "
Apocalypse 22 : 3 - 4 - 5

" LEsprit et l'epouse disent: Viens! Que celui qui entend, dise: Viens! Que celui qui a soif, vienne; que celui qui veut prenne de l'eau de la vie gratuitement!
Apocalypse 22 : 17

Merci SEIGNEUR d'etre mort pour nos peches et de ce fet nous sommes pardonnes et avons la vie eternelle avec TOI. Aide nous Seigneur de venir a TOI et de te recevoir dans nos coeur.

Au Nom de JESUS
Avec amour
Christie
Cette semaine je n'ecrirai pas le message, je vous ecrirai la semaine prochaine. A bientot!