Monday, May 28, 2007

Good morning

Since I wake up this morning, I feel so much of YOUR love FATHER in my heart. I want to pray and give to all the people LORD.
I saw that my website is recieved in 30 countries. I am so happy to tell them, GOD love all of us so much.
O Father, bless all the people, help them to come close to YOU .

" And hope does not disappoint us, because GOD has poured out HIS love into our hearts by the Holy Spirit, whom HE has given us. " Romans 5 : 5

" Whoever does not love does not know GOD, because GOD is love. " 1 John 4 : 8

" Dear friends, let us love one another, for love comes from GOD. Everyone who loves has been born of GOD and knows GOD. Whoever does not love does not know GOD, because GOD is love. This is how GOD showed HIS love among us: HE send HIS one and only SON into the world that we might live through HIM. This is love: not that we loved GOD, but that HE loved us and send HIS SON as an atoning sacrifice for our sins. Dear friends, since GOD so loved us, we ought to love one another. No one has ever seen GOD; but if we love one another , GOD lives in us and HIS love is made complete in us. " 1 John 4 : 7 to12

I love YOUR love FATHER. From YOU I receive, love, protection, joy and freedom. Thank you FATHER, I love YOU so very much. YOU give and I receive, and as I receive it, it is so much and overwhelming, that I want to give to everybody.
Thank you FATHER
In JESUS Name

With love
Christie

Bonjour

Ce matin en me reveillant, j'ai ressentit tellement to amour PERE dans mon coeur. Je veux prier et le donner a tout le monde.
J'ai vu que mon site est recu sur 30 pays. Je suis tres heureuse de leurs dire que DIEU nous aime enormement. O PERE benis tout le monde et aide les a venir pres de TOI.

" Or, l'esperance ne trompe pas, parce que l'amour de DIEU est repandu dans nos coeurs par le Saint- Esprit qui nous a ete donne. " Romains 5 : 5

" Celui qui n'aime pas n'a pas connu DIEU, car DIEU est amour. " 1 Jean 4 : 8

" Bien- aimes, aimons-nous les uns les autres; car l'amour est de DIEU, et quiconque aime est ne de DIEU et connait DIEU. Celui qui n'aime pas n'a pas connu DIEU, car DIEU est amour. Voici comment l'amour de DIEU a ete manifeste envers nous: DIEU a envoye SON FILS unique dans le monde afin que nous vivions par LUI. Et cet amour consiste non pas en ce que nous avons aime DIEU, mais en ce qu'IL nous a aimes et qu'IL a envoye SON FILS comme victime expiatoire pour nos peches.
Bien aimes, si DIEU nous a tant aimes, nous devons, nous aussi, nous aimer les uns les autres.
Personne n'a jamais vu DIEU. Si nous nous aimons les uns les autres, DIEU demeure en NOUS, et SON amour est parfait en nous. " 1 Jean 4 : 7 a 12

J'aime TON amour PERE. Je recois de TOI, amour, protection, joie et liberte. Merci PERE, je t'aime tellement. TU donne et je recois, et en recevant c'est tellement, que je veux donner a tout le monde.
Merci PERE
Au Nom de JESUS

Avec amour
Christie