Tuesday, June 05, 2007

Good morning

It is so wonderful to be with YOU LORD. I come to YOU and things are clear, with truth, with hope and a future, I am never disappointed. With YOU LORD, is life, the real life, the eternal life.

"My soul finds rest in GOD alone; my salvation comes from HIM. HE alone is my rock and my salvation; HE is my fortress, I will never be shaken. "
" Find rest, O my soul, in GOD alone; my hope comes from HIM. "
Psalm 62 : 1 - 2 - 5

Yes LORD, in YOU I can find rest, I can find the true love, the greatest intelligence. Praise YOU FATHER. Thank you FATHER, YOU show me again and again, near YOU with YOU is the place to be, and to stay forever.YOU are the eternel life
In JESUS Name

With love
Christie

Bonjour

C'est tellement merveilleux d'etre avec TOI SEIGNEUR. Je viens aupres de TOI et les choses sont claires, pleines de verite, avec un espoir et un futur. Je ne suis jamais decu. Avec TOI SEIGNEUR, c'est la vie, la vrai vie, la vie eternel .

" Oui, c'est vers DIEU que mon ame se tourne en silence; de LUI vient mon salut. Oui, c'est LUI mon rocher et mon salut; ma forteresse: je ne chancellerai guere. "
" Oui, mon ame, fais silence devant DIEU! Car de LUI vient mon esperance. "
Psaumes 62 : 1 - 2 - 6

Oui SEIGNEUR en TOI je trouve le repos, je trouve le vrai amour, la plus grande intelligence. Je veux TE rendre hommage PERE. Merci PERE, TU me montre encore et encore, la vrai place c'est d'etre pres de TOI et avec TOI , et d'y rester pour toujours. TU es la vie eternelle.
Au Nom de JESUS

Avec amour
Christie