Thursday, June 14, 2007

Good afternoon

We go through passages in our life. I feel that another time with new things come into my life, and I want to be close to you LORD to go in the way YOU wanted for me.

"I am the true vine, and my FATHER is the Gardener. HE cuts off every branch in me that bears no fruit, while every branch that does bear fruit HE prunes so that it will be even more fruitful. YOU are already clean because of the word I have spoken to you . Remain in me, and I will remain in you. No Branch can bear fruit by itself; it must remain in the vine. Neither can you bear fruit unless you remain in ME. " John 15 1 to 4

I want to remain in YOU LORD, where YOUR will be done.Without YOU I am like a branch who is not receiving life from the vine anymore,but with YOU LORD I am alive and growing, in knowledge and experiences , who will bring fruits .
One day at the time, show me FATHER the next step. Thank you FATHER for showing me.
In JESUS Name

With love
Christie

Bonjour

Nous allons au travers de differents passages dans la vie. Je vois qu'un nouveau temps avec differentes choses viennent dans ma vie, et je veux etre aupres de TOI SEIGNEUR pour suivre le chemin que TU as choisis pour moi.

" MOI JE suis le vrai Cep, et MON PERE est le Vigneron.
TOUT sarment qui est en MOI et qui ne porte pas de fruit IL le retranche; et tout sarment qui porte du fruit, IL l'emonde afin qu'il porte encore plus de fruit.
Deja vous etes emondes, a cause de la parole que JE vous ai annoncee.
Deumerez en MOI, comme MOI en vous. De meme que le sarment ne peux de lui-meme porter du fruit, s'il ne demeure sur le cep, de meme vous non plus, si vous ne demeurez en MOI "
Jean 15 : 1 a 4

Je veux rester en TOI SEIGNEUR et que ta volonte soit faite. Sans TOI je suis comme un sarment qui ne recois plus la vie du cep, mais avec TOI je suis en vie et je grandis en connaissance et en experience, et qui apporteront des fruits .
Un jour a la fois, montre moi PERE. Je te remercie de me montrer.
Au Nom de JESUS

Avec amour
Christie