Friday, June 22, 2007

Good morning

I struggle, I try to be and look like a person who is acceptable, a person who try to please others, . And then I go deep within myself and see YOU LORD. I don't need to struggle, I don't need to try to be acceptable, to be a person who try to please others. I am the person who was made by YOU. With YOU LORD, I am accepted, I am loved, I have peace. I surrender all. YOU give me so much love, so much that I want to give to others.

" Find rest, O my soul, in GOD alone; my hope comes from HIM. HE alone is my rock and my salvation; HE is my fortress, I will not be shaken.
My salvation and my honor depend on GOD; HE is my mighty rock, my refuge. Trust in HIM at all times, O people; pour out your hearts to HIM, for GOD is our refuge. "
Psalm 62 : 5 - 8

Draw me close to YOU LORD this is the place where I want to be. This is where my roots are.
My roots are in YOU LORD, this is where I belong. I don't need to try to be, I am already made by YOU FATHER. YOUR peace is a rest and is real. I find in me the ONE who made me.

"YOU are the Potter I am the clay"( Isaiah 64 : 8 ) .

" For YOU created my inmost being; YOU knit me together in my mother's womb. I praise YOU because I am fearfully and wonderfully made; your works are wonderful, I know that full well. My frame was not hidden from YOU when I was made in the secret place.
When I was woven together in the depths of the earth, YOUR eyes saw my unformed body. All the days ordained for me were written in YOUR Book before one of them came to be. "
Psalm 139 : 13 to 18

Keep me always close to YOU FATHER, do not let me be confuse or distracted in this world, but let me be always aware of YOUR presence here on earth.
Thank you FATHER
In JESUS Name
With love
Christie

Bonjour

Je me debas, j'essais d'etre une presonne acceptable, qui fais plaisir et aime les autres. Je vais profondement en moi-meme et je te vois SEIGNEUR. Je n'ai plus besoin de me debattre. Je n'ai plus besoin d'essaye d'etre accepter, d'etre une personne qui doit faire plaisir Je suis la personne qui a ete cree par TOI. Avec TOI SEIGNEUR, je suis accepte, je suis aime, j'ai une paix, je m'abandonne en TOI . TU me donnes tellement d'amour, tellement que je veux le partager avec les autres.

" Oui, mon ame, fais silence devant DIEU! Car de LUI vient mon esperance. Oui c'est LUI mon Rocher et mon salut, ma forteresse: je ne chancellerai pas. Sur DIEU (reposent) mon salut et ma gloire; le rocher de ma force, mon refuge, est en DIEU.
Confiez-vous en LUI en tout temps, peuple, epanchez vos coeurs en SA Presence! DIEU est notre refuge. " Psaumes 62 : 6 a 9

Rapproche moi pres de TOI SEIGNEUR. C'est la place ou je veux etre. C'est la ou sont mes racines. Mes racines sont en TOI SEIGNEUR, c'est la que j'appartiens. Je n'ai pas besoin d'essaye d'etre, je suis deja cree par TOI PERE. Ta paix et un repos qui est reel. J'ai trouve en moi celui qui m'a cree.

"TU es le Potier et je suis l'argile "( Esaie 64 : 7) .

" C'est TOI qui as forme mes reins, qui m'a tenu cache dans le sein de ma mere. Je TE celebre; car je suis une creature merveilleuse. Tes oeuvres sont des merveilles, et mon ame le reconnait bien. Mon corps n'etait pas cache devant TOI. Lorsque j'ai ete fait en secret, tisse dans les profondeurs de la terre. Quand je n'etais qu'une masse informe, tes yeux me voyaient; et sur TON Livre etaient tous inscrits les jours qui etaient fixes, avant qu'aucun d'eux (existe)
Psaumes 139 : 13 a 16

Garde moi toujours aupres de TOI PERE, ne me laisse pas dans la confusion ou etre distraite dans ce monde .Aide moi a toujours reconnaitre TA Presence ici sur terre .
Merci PERE
Au Nom de JESUS
Avec amour
Christie