Monday, July 02, 2007

Good morning

After all theses storms, I finally can write you again, I missed you. I love to talk to you, and from your mail I know you read also my blog.
No mater the weather, the LORD is always with us, HE loves us so very much. Today I pray just for you.

" Then JESUS told HIS disciples a parable to show them that they should always pray and not give up. " Luke 18 : 1

Thank you LORD for today. Bless and protect the people who read this message , guide them in their life, show them the way. We all have fear at one moment or another, we have also pain, and we have hope. LORD I pray that YOU go deeply in the heart of the people, enlighten them and ill them with YOUR immense love.

In Jesus Name
With love
Christie
www.@christielaume.com


Bonjour

Apres tous ces orages, finallement je peux de nouveau vous ecrire, vous me manque, j'aime parler avec vous, et par votre mail, je vois que vous lisez aussi mon blog.
Quelque soit le temps, le SEIGNEUR est toujours avec nous, IL nous aime tellement.
Aujourd'hui je pris juste pour vous.

" JESUS leur dit une parabole, pour montrer qu'il faut toujours prier et ne pas se lasser. "
Luc 18 : 1

Merci SEIGNEUR pour aujourd'hui. Beni et protege les personnes qui lisent ce message, guide les dans leurs vie, montre leurs le chemin. Nous avons tous peur a un moment ou a un autre, nous avons tous de la peine, et nous avons aussi de l'espoir. SEIGNEUR, je prie que TU ailles profondement dans leur coeur, eclair les, et gueris-les avec TON immense amour.

Au Nom de JESUS
Avec amour
Christie
www.christie@christielaume.com