Tuesday, July 17, 2007

Good morning

Some people ask me. Do we still suffer when we receive the LORD JESUS in our life. I will answer, yes we do. When JESUS came on earth, HE said, it is written in the bible.

" Peace I leave with you; my peace I give you. I do not give to you as the world gives . Do not let your hearts be troubled and do not be afraid. " John 14 : 27

Thank you LORD JESUS for YOUR word. Yes LORD even in the middle of my suffering, deeply within me I have YOUR peace, because YOU love us and YOU promise us when we receive YOU, you will never leave us or forsake us. I love you LORD, because YOU first love me so much and all of us who receive YOU and have faith and trust in YOU

In JESUS name
With love

Christie
christie@christielaume.com

Bonjour

Quelques personnes m'ont demandees. Est ce Que l'ont continue a souffrir lorsque nous recevons le SEIGNEUR JESUS CHRIST dans notre vie. Je reponds Oui nous continuons a souffrir. Quand JESUS est venu sur terre IL a dit, et c'est ecrit dans la Bible .

" JE vous laisse la paix, JE vous donne MA Paix. MOI, JE ne vous donne pas comme le monde donne. Que votre coeur ne se trouble pas et ne s"alarme pas " Jean 14 : 27

Merci SEIGNEUR JESUS pour TA Parole. Oui meme au milieu de ma peine et souffrance, profondement en moi j'ai TA Paix, parceque TU nous aime et que TU nous as promis que lorsqu'ont TE recois , TU ne nous quitteras, ou ne nous nieras jamais. Je T'aimes SEIGNEUR parceque TU m'as aime en premier tellement, et tous ce qui TE recoivent etont la foi en TOI.

Au Nom de JESUS
Avec amour

Christie
christie@christielaume.com