Monday, May 07, 2007

Good morning

Today, I want to take the time and thank you LORD for who YOU are , for YOUR love and Presence, and everything YOU give to me. The list is long, when I start that list, things come to my mind that I never thought before. Forgive me FATHER for being forgetful.

" Enter HIS gates with thanks giving and HIS court with praise; give thanks to HIM and praise HIS Name. " Psalm 100 : 4

Thank you LORD for everything, for things that I forget, and even things that I don't know. But I know that YOU love us so very much. Thank you FATHER
In JESUS Name
With love
Christie

Bonjour

Aujourd'hui, je veux prendre le temps et TE remrecier SEIGNEUR pour qui TU es. Pour TON amour, pour TA Presence et pour tout ce que TU me donnes. La liste est longue . Lorsque je commence la list beaucoup de choses viennent a mon esprit auquelles je n'avais pas pense. pardonne MOI PERE pour mon oubli .

" Entrez dans ses portes avec reconnaissance, dans ses parvis avec la louange! Celebrez-LE, benissez SON Nom!

Merci SEIGNEUR pour tout, pour les choses que j'oublie, et meme les choses que je ne connais pas. Mais je sais que TU nous aimes tellement. Merci PERE
Au Nom de JESUS
Avec amour
Christie