Friday, May 04, 2007

Good morning

Flowers are so beautiful. I grew up in a garden of flowers near Paris, France. My father loved flowers, and from spring to fall we had flowers in the yard. We had roses who were there for years, tulips, lilac, iris, geraniums, petunias, all kind of flowers. I love to go visit beautiful gardens.
Beauty is so important in life. I love also paintings, some painting invite me in, I can look it for a long time.

Thank you FATHER for so much love and beauty. Help us to take time and to see, it is really beauty in life. YOU offer us so much, help us to see it, and to enjoy it with YOU. I love you LORD.

" Blessed are all they that put their trust in HIM. " Psalms 2 : 12

In Jesus name
With love
Christie

Bonjour

Les fleurs sont tellement belles. J'ai grandi dans un jardin plein de fleurs en France, a cote de Paris. Mon pere aimait les fleurs, et a partir du printemps jusqu'a la fin de l'automne, notre jardin etait plein de fleurs. Nous avions des rosiers qui etaient la pendant des annees, des tulipes, du lilas, des iris, des geraniums, des petunias, toutes sortes de fleurs. J'aime visiter les beaux jardins.
La beaute est tellement importante dans la vie. J'aime aussi les peintures, certains tableaux m'invite, et je peux les regarder pendant un grand moment.

Merci PERE pour tant d'amour et de beaute. Aide nous a prendre le temps de le voir, il y a reelement de la beaute dans la vie. TU nous offre tellement, aide nous a le voir, et a en recevoir la joie avec TOI. Je t'aime SEIGNEUR.

" Heureux tous ceux qui se refugient en LUI " Psaumes 2 : 12

Au Nom de JESUS
Avec amour
Christie