Wednesday, May 09, 2007

Good afternoon

Mother's day, is always full of memories. I remember asking my mother when I was little girl to put her lipstick on, and I told her she looked like a sunshine. She loved to hear me say that, she was very beautiful.
Every evening she came and cover me in my bed and give me a kiss and a hug. I felt loved and peaceful. I can still feel the sheet when she rearranged the sheet and the blanket on me.
When I was 10 years old for a mother's day, I cover a shoe box with a clothes green and white. I stay up all night to saw without my mother knowing it. When I give it to her, she loved it, and I saw that box always in her closet.
Even she is not in this world anymore, she is always a part of me, she is forever in my heart

Thank you LORD for my mother

In JESUS Name
With love
Christie


Bonjour

Pour moi la fete des meres est toujours pleines de souvenirs. Je me souviens lorsque j'etais une petite fille, je demandais a maman de mettre son rouge a levres, et je lui disais qu'elle ressemblais a un rayon de soleil, cela lui faisait plaisir. Elle etait tres jolie.
Chaque soir elle venait me couvrir dans mon lit avec un baiser et un calin. Je me sentais aimes et calme. Je sens encore le draps lorsqu'elle reajustais le drap et la couverture sur moi.
Lorsque j'avais 10 ans pour la Fete des Meres , Jai recouvers une boite a chaussure avec du tissus a rayures vert et blanc. Je l'ai cousus toute la nuit sans que maman le sache. Lorsque je lui est donne, elle a beaucoup aimee. Et j'ai toujours vu cette boite dans son armoire.
Meme si elle n'est plus de ce monde, elle est toujours une part de moi-meme, et est toujours dans mon coeur

Merci SEIGNEUR pour ma maman
Au Nom de JESUS
Avec amour
Christie