Friday, May 11, 2007

Good morning

" To every thing there is a season, and a time to every purpose under the heaven; A time to be born" Ecclesiastes 3 : 1

We all have a mother, for some of us we are a young mother, or an older mother, or a grandmother.
Thank you for my mother LORD, and for the time you give me to tell her with maturity how much I loved her, that she was so precious to me. Thank you LORD for being able to communicate with her in a close and loving way, we were both comfortable at the place and season of our life as being a mother.

Thank you LORD for telling my children and grandchildren every moment how much I love them. Thank you LORD for showing me, what is the most important thing we are here on earth for before we leave, is to show that YOU saved us because of YOUR immense love.

Thank you FATHER, help us to have a great Mother's Day, in YOUR sweet loving and caring way, and for some of us in a forgiving way. Only you can do that LORD.
In JESUS Name

Happy Mother's Day
With love
Christie

Bonjour

" Il y a un moment pour tout, un temps pour toute chose sous le ciel: Un temps pour enfanter. "
Ecclesiaste 3 : 1

Nous avons tous une mere, certaines sont des jeunes meres ou des meres plus agees , et certaines sont grandmeres .

Merci SEIGNEUR pour ma mere, et pour le temps que TU m'as donne de lui dire avec maturite combien je l'aimais et combien elle m'etais tres precieuse. Merci mon DIEU pour l'amour que nous avions dans notre communication. Nous etions toutes les deux confortables a la place et dans la saison de notre vie en tant que meres, nous etions tres proches .

Merci SEIGNEUR de pouvoir dire a mes cheres enfants et cheres petits enfants combien je les aime. Merci SEIGNEUR de me montrer pourquoi nous sommes ici sur terre avant de partir. C'est de nous montrer TON amour immense, et que TU nous as sauve de nos peches.

Merci Pere, aide nous a avoir une tres belle Fetes des Meres dans TON amour, et pour certains de nous, d'avoir ete capable de pardonner . TOI seulement peux le faire.
Au Nom de JESUS

Je vous souhaite une tres bonne Fetes des Meres
Avec amour
Christie