Tuesday, January 02, 2007

Good morning

I wish you a Happy New Year

This is 2007, the New Year is her, full of hope. " I am trusting you, O LORD, saying " YOU are my GOD! " My future is in YOUR hands . " Psalm 31 : 14 - 15

Thank you LORD, for the New Year. Yes LORD my futur is in YOUR precious hands. I trust YOU for everything. " Those who hope in the LORD will renew their strength. They will soar on wings like eagles: They will run and not be weary, they will walk and not faint. " Isaiah 40 : 31

YOU said, YOU will never leave us. Being with YOU is the best place to be .

I love you LORD
In JESUS name

With love
Christie


Bonjour

Je vous souhaite une Bonne Annee

Nous sommes en 2007, la nouvelle annee est la, pleine d'espoir. " Mais moi, je me confie en TOI, O ETERNEL! Je dis: TU es mon DIEU!
Mes destinees sont dans ta main." Psaumes 31: 15 - 16

Merci SEIGNEUR pour la Nouvelle Annee. Oui SEIGNEUR mon avenir est dans tes mains qui sont tres precieuses . Je me confis en TOI pour tout. "Mais ceux qui esperent en L ETERNEL renouvellent (leur) force.
Ils prennent leur vol comme les aigles; Ils courent et ne se lassent pas. Ils marchent et ne se fatigues pas. " Esaie 40 : 31

La meilleur place est d'etre avec TOI SEIGNEUR . Tu nous as dit que TU nous quitterais jamais.

Je t'aime SEIGNEUR
Au nom de JESUS

Avec amour
Christie