Thursday, January 31, 2008

Good morning

In the early morning I love to read YOUR word LORD. It is a refreshment, I fell so close to YOU FATHER, YOU lift up all that heaviness, all my worries,everything look so clean, so fresh.

" Man does not live by bread alone, but man lives by every word that comes from the mouth of the LORD. "
Deuteronomy 8 : 3

When I act up on YOUR word I fell safe, I know I am in the right direction.

" Know then in your heart that, as a man disciplines his son, the LORD your GOD disciplines you. So you shall keep the commandments of the LORD your GOD by walking in HIS ways and by fearing HIM. For the LORD your GOD is bringing you into a good land, a land of brooks of water, of fountains and springs flowing out in the valleys and hills."
Deuteronomy 8 : 5 - 6 - 7

" My sheep listen to MY voice, I know them and they follow ME. I give them Eternal Life and they shall never perish; no one can snatch them out of MY HAND. MY FATHER, who has given them to ME, is greater than all; no one can snatch them out of my FATHER's HAND. I and the FATHER are ONE."
John 10 : 27 - 28 - 29 - 30

Thank you LORD for YOUR precious Word who is rich, who is a Tresor. I pray that a multitude of people discover YOU through YOUR word. I love you LORD

In JESUS Name

With love
Christie

Bonjour

Le matin de bonne heure, j'aime lire TA Parole. C'est un rafraichissement. Je me sens si pres de TOI
PERE. TU m'as retire toute cette pesenteur, tous mes soucis. Tout semble si propre si frais.

" L'homme ne vit pas de pain seulement, mais que l'homme vit de tout ce qui sort de la bouche de L'ETERNEL. "
Deuteronome 8 : 3

Lorsque j'agie sur ta Parole, je me sens protegee, je sais que je suis dans la bonne direction.

" Reconnais en ton coeur que L'ETERNEL, ton DIEU, t'eduque comme un homme eduque son fils.
Tu observeras les commandements de L'ETERNEL, ton DIEU, pour marcher dans ses voies et pour le craindre.
Car L'ETERNEL ton DIEU, va te faire entrer dans un bon pays, pays de cours d'eau, de sources et de nappes souterraines qui jaillissent dans les vallees et dans les montagnes. "
Deuteronome 8 : 5 - 6 - 7

" MES brebis entendent MA voix. MOI, JE les connais, et elles ME suivent. JE leur donne la vie eternelle; elles ne periront jamais, et personne ne les arrachera de MA MAIN. MON PERE qui ME les a donnees, est plus grand que tous; personne ne peut les arracher de la MAIN du PERE. MOI et le PERE NOUS sommes UN. "
Jean 10 : 27 - 28 - 29 - 30

Merci SEIGNEUR pour TA precieuse Parole qui est riche qui est un Tresor . Je prie qu'une multitude de personnes TE decouvre au travers de TA Parole. Je T'aime SEIGNEUR.

Au Nom de JESUS

Avec amour
Christie