Tuesday, January 15, 2008

Good morning

Pure Christian humility dispose a person to take notice of every thing that is good in others, and to make the best of it, and to diminish their failings.
Jonathan Edwards

GOD is love, the most beautiful love, who lives for ever and ever. I learn YOUR love LORD one day at the time.

" A new commandment I give to you, that you love one another; as I have loved you, that you also love one another. By this all will know that you are MY disciples, if you have love for one another."
John 13 : 34 - 35

" Let love be without hypocrisy. Abhor what is evil. Cling to what is good. Be kindly affectionate to one another with brotherly love, in honor giving preference to one another."
Romans 12 : 9 - 10

" He who loves his brother abides in the light, and there is no cause for stumbling in him. "
1 John 2 : 10
Thank you LORD, help me to love others the way you love me
In JESUS Name

With love
Christie

Bonjour

La pure Humilite Chretienne est de voir ce qui est bon dans la personne, et d'en faire le mieux avec, et de diminue leurs defauts.
Jonathan Edwards

DIEU est amour, le plus bel amour qui existe, et qui vit pour toujours. J'apprends TON Amour SEIGNEUR un jour a la fois.

" JE vous donne un commandement nouveau: Aimez -vous les uns les autres; comme JE vous ai aimes, vous aussi, aimez-vous les uns les autres.
A ceci tous connaitront que vous etes mes disciples, si vous avez de l'amour les uns pour les autres. "
Jean 13 : 34- 36

" Que l'amour soit sans hypocrisie. Ayez le mal en horreur; attachez vous fortement au bien.
Par amour fraternel, ayez de l'affection les uns pour les autres; par honneur, usez de prevenances reciproques. "
Romains 12 : 9 - 10

" Celui qui aime son frere demeure dans la lumiere et ne risque pas de tomber. "
1 Jean 2 : 10

Merci SEIGNEUR, aide moi a aimer les autres de la meme facon que tu m'aimes.
Au Nom de JESUS

Avec amour
Christie