Tuesday, January 29, 2008

Good morning

Today I was reading what I wrote in my book, and it felt like I was with Theo and Edith in 1962 in Paris. I wrote many dialogues that I had with Edith in the living room library.I did not know at that time that it was an important time in my life. Being 20 years old I thought it will be forever, or to be older was very very far.

I am very happy now to remember all theses memories. It was difficult to be back in this thoughts few years ago , but not anymore. I will share theses memories with you. I like to live in the present, but sometimes it is good to go in the past, it helps me for the present and also to think about the future.

Thank you LORD for the precious memories of our lives.

In JESUS Name

With love
Christie
.
Bonjour

Aujourd'hui je lisais ce que j'ai ecris dans mon livre , et j'avais l'impression d'etre avec Edith et Theo a Paris en 1962. J'ai ecris beaucoup sur les dialogues que j'ai eu avec Edith dans le salon bibliotheque. Je ne savais pas a l'epoque que c'etait un moment important dans ma vie. J'avais 20 ans, et j'avais l'impression que c'etait pour toujours ou que d'etre agee etait tres tres loin.

Je suis tres heureuse de me rappeller tous ces souvenirs. Il y a quelques annees, c'etait tres difficile de me remettre dans ces memoires, mais plus maintenant. Maintenant, je veux partager ces souvenirs avec vous . J'aime vivre dans le present, mais quelquefois, c'est important d'aller dans le passe, cela m'aide a vivre le present et penser aussi au futur.

Merci SEIGNEUR pour les precieux souvenirs de notre vie.

Au nom de JESUS

Avec amour
Christie