Monday, November 26, 2007

Good morning

" As For GOD HIS way is perfect; the word of the LORD is flawless. HE is a shield for all who take refuge in HIM.
For who is GOD besides the LORD? And who is the rock except our GOD?
It is GOD who arms me with strength and makes my way perfect."
Psalm 18 : 30 - 31 - 32

O FATHER I am not perfect, I am a sinner, thank you LORD JESUS for saving me from that life of a sinner.
And because of YOUR death for my sins, I am with YOU forever, and ever.
We have a difficulty to understand that on earth, but by faith I believe in YOU and trust YOU sweet LORD.
The more I read and hear YOUR Word, the more I love YOU and beleive in YOUR promesses. Deep in my heart I know YOU are the truth, it is an awakening in me.

I pray that people as they read and hear YOUR word, receive YOU in their heart.
YOUR love is powerful.

Thank you FATHER
In JESUS Name

With love
Christie

Bonjour

" Les voies de DIEU sont parfaites, la Parole de l"ETERNEL est eprouvee; IL est un bouclier pour tous ceux qui se refugient en LUI.
Car qui est DIEU, si ce n'est l'ETERNEL, et qui est un rocher, si ce n'est notre DIEU?
C'est DIEU qui me ceint de force et qui rend parfait mon chemin. "
Psaume 18 : 31 - 32 - 33

O PERE, je ne suis pas parfaite, je suis un pecheur. Merci SEIGNEUR de m'avoir sauve de cette vie de pecheur.
Et a cause de TA mort pour mes peches, je suis avec TOI pour toujours.
Nous avons une difficulte de comprendre tous cela sur cette terre, mais par la foi je crois en TOI et est confiance en TOI doux JESUS.

Plus je lis et entend TA Parole, plus je T'aime et crois en tes promesses. Au plus profond de mon coeur, je sais que TU es la Verite, c'est un reveil en moi.

Je prie pour toutes les personnes qui lisent et ecoutent TA Parole, TE recoivent dans leurs coeurs .
TON amour est fort

Merci PERE
Au Nom de JESUS

Avec amour
Christie