Saturday, November 24, 2007

Good morning

I remember, when I went through very difficult moments in my life, the death of my brother, my divorce. Fews years went by, that pain became so heavy I could not carry it anymore, the pain was to strong.

It became in my mind like a big heavy package that I was giving to the LORD , but my hands could not let go. Finally one day in my prayer I said

"Lord I give my heaviness, my pain to YOU, but my hands are glue on that heavy box, YOU have to take it. "
As soon I said that, that heaviness disappear, the heavy box was gone, the pain was gone, like it never existed. What a deliverance!

As soon as that weight was gone, I felt near me the people who was going through suffering like I did . I new what it was to suffer and not be able to let go on my own.

Then I ask the LORD, "Please LORD, take away there packages to, their heaviness, their pain, like YOU did for me, and HE did, but more and more people came to my mind and I continue to ask."

"Do not be anxious about anything, but in everything, by prayer and petition, with thanksgiving, present your requests to GOD. And the peace of GOD, who transcends all understanding, will guard your hearts and your minds in CHRIST JESUS.
Philippians 4 : 6 - 7

When anxious thoughts come, I present them to YOU LORD, ask your directions, and wait for YOUR answer. Often that pain is to teach me to know YOU better , to grow closer to YOU, to become the person I am today, and the one I will be in the futur.

Thank you LORD for YOUR Grace. Please LORD so many people are searching and don't know where to turn, help them to find YOU, to know how much YOU love us .

In JESUS Name

With love
Christie

Bonjour

Je me souviens, lorsque je suis passe au travers de moments tres difficiles dans ma vie, la mort de mon frere, mon divorce. Quelques annees sont passees, lorsque que cette peine etait devenue trop lourde pour moi, je ne pouvais plus la porter, c'etait devenue trop fort.

Dans mon esprit c'etait devenu comme un gros paquet tres lourd que je donnais au SEIGNEUR, mais mes mains ne pouvaient pas le donner. Finallement, j'ai dis dans mes prieres.

" SEIGNEUR , je te donne ce poids , cette souffrance, mais mes mains sont collees sur cette lourde boite, IL faut que TU la prennes ".

Des que j'ai dis cela, la lourdeur a disparue, la lourde boite etait partie, la souffrance n'etait plus la, comme si elle n'avait jamais existe. Quelle delivrance!

Des que ce poids etait partie, j'ai sentie a cote de moi les personnes qui allaient au travers des memes souffrances . Je savais ce que c'etait de souffrir et de ne pas pouvoir laisser aller.

Alors j'ai demande au SEIGNEUR . " S'il te plait, SEIGNEUR, prend aussi leurs paquets, leurs poids, leurs souffrances, comme TU as fais pour moi", et IL l'a fait, mais de plus en plus de personnes sont venues dans mes pensees, et j'ai continue a demande.

" Ne vous inquietez de rien; mais en toutes choses, par la priere et la supplication, avec des actions de grace, faites connaitre a DIEU vos demandes .
Et la paix de DIEU, qui surpasse toute intelligence, gardera vos coeurs et vos pensees en CHRIST-JESUS. "
Philippiens 4 : 6 - 7

Lorsque me viens l'inquietude, les pensees inquietes, je TE les presente SEIGNEUR. Je demande TA direction, et attend pour TA reponse.
Souvent cette peine est pour m'apprendre a mieux TE connaitre, de grandir plus pres de TOI, et de devenir la personne que je suis aujourd'hui et celle que je deviendrai dans le futur.

Merci SEIGNEUR pour TA grace . S'il te plait PERE, tellement de personnes cherche , et ne savent pas ou se touner, aide les a TE trouver, et savoir combien TU nous aimes.

Au Nom de JESUS

Avec amour
Christie