Wednesday, October 03, 2007

Good morning

The world is so big, so many countries and different cultures. I travel in my life and met many people, I loved it. It help me to have a greater respect and acceptance for the human life.
I love people and I am very touch by their lives

" So GOD created man in HIS own image, in the image of GOD HE created HIM; male and female HE created them. "
Genesis 1 : 27

Thank you LORD for YOUR creation, for YOUR goodness. When we turn to YOU , YOU never leave us

In JESUS name
With love
Christie


Bonjour

Le monde est tellement grand, tellement de cultures et de pays differents. Dans ma vie j'ai voyage et rencontre beaucoup de personnes; j'ai beaucoup aime. Cela m'a aide a avoir un plus grand respect et acceptance pour la vie humaine. J'aime les gens et je suis tres touche par leurs vies.

" DIEU crea l'homme a son image: IL le crea a l'image de DIEU , homme et femme IL les crea. "
Genese 1 : 27

Merci SEIGNEUR pour TA Creation, pour TA Bonte. Lorsqu'ont se tourne vers TOI, jamais TU ne nous abondonnes

Au Nom de JESUS
Avec amour
Christie