Tuesday, October 09, 2007

Good morning

This morning I think about this verse who is so deep and beautiful.

" But the wisdom from above is first pure, then peaceable, gentle, open to reason, full of mercy and good fruits, impartial and sincere. And a harvest of righteousness is sown in peace by those who make peace. " James 3 : 17 - 18

Even I am not perfect and sometimes I see my weeknesses, I trust YOU LORD. YOU love us, YOU forgive us and YOU draw us closer to YOU.

" But HE said to me. " MY Grace is sufficient for YOU, for MY power is made perfect in weakness. " 2 Corinthians 12 : 9

It is wonderful to come to YOU LORD with a humble heart and being loved accepted and ambrasse in YOU arms. Thank you LORD for YOUR forgiveness and to see how much YOU call us closer to YOU.
In JESUS Name
With love
Christie

Bonjour

Ce matin, je pense a ce verset et le trouve tellement beau

" La sagesse d'en-haut est d'abord pure, ensuite pacifique, moderee, conciliante, pleine de misericorde et de bons fruits, sans partialite, sans hypocrisie. " Jacques 3 : 17

Meme si je ne suis pas parfaite, et quelque fois je vois mais faiblesse, je crois en TOI SEIGNEUR. TU nous aime TU nous pardonnes, et TU nous ramenes vers TOI.

" Et IL m'a dit : MA Grace te suffit, car ma puissance s'accomplit dans la faiblesse. "
2 Corinthiens 12 : 9

C'est formidable de venir aTOI SEIGNEUR avec un coeur humble, et d'etre aime , accepte , et prise dans tes bras. Merci SEIGNEUR pour TON Pardon et de voir combien TU nous appelles aupres de TOI .
Au Nom de JESUS
Avec amour
Christie