Wednesday, October 17, 2007

Good morning

It is foggy this morning, we going toward the winter. When I went outside in the yard the flowers were still very beautiful, all the impatients are in full bloom. I love to take the time and look at the nature,I love trees, flowers or to listen to music, at the moment I listen often the Preludes of Johann Sebastian Bach, who are very beautiful.

Thank you FATHER, even when stress come, and with a flat tire that I just saw on my car in the driveway, and through difficult things in life; if we learn to stop just a little and be with YOU LORD, what a change in our life.

" Do not be anxious about anything, but in everything, by prayer and petition, with thanksgiving, present your requests to GOD. And the peace of GOD, which transcends all understanding, will guard your hearts and your minds in CHRIST JESUS "
Philippians 4 : 6 - 7

Yes LORD , only YOU can give us true peace. Thank you FATHER.
In JESUS Name
With love
Christie

Bonjour

Il fait du brouillard ce matin, nous allons vers l'hiver. Lorsque je suis alle dans le jardin, les fleurs etaient encore tres belles. Toutes les impatientes etaient encore fleuris. J'aime prendre le temps
et regarder la nature, j'aime les arbres, les fleurs ou aussi j'aime ecouter de la musique, en ce moment j'ecoute souvent les Preludes de Johann Sebastien Bach, c'est tres beau.

Merci PERE meme quand le stress arrive, et avec un pneu creve que je viens juste de voir sur ma voiture dans l'allee, et au travers de chose difficiles dans la vie.; Si l'on s'arrete juste un peu et etre avec TOI SEIGNEUR, quel changement de vie.

" Ne vous inquietez de rien; mais, en toutes choses, par la priere et la supplication, avec des actions de graces, et faites connaitre a DIEU vos demandes.
Et la paix de DIEU, qui surpasse toute intelligence, gardera vos coeurs et vos pensees en CHRIST- JESUS ".
Philippiens 4 : 6 - 7

Oui SEIGNEUR seulement TOI peu nous donner la vrai Paix . Merci PERE

Au Nom de JESUS
Avec amour
Christie