Wednesday, October 24, 2007

Good morning

When I think about YOU LORD, I am going toward positive thoughts, going toward nobility, going to a higher ground. I can live better with myself, I can live with freedom. It is a learning process, and I am so happy to learn it every day. I trust YOU more and more each day, my faith become stronger in YOU.

" Blessed is the man who does not walk in the counsel of the wicked or stand in the way of sinners or sit in the seat of mockers. But his delight is in the law of the LORD, and HIS law he meditates day and night.
He is like a tree planted by streams of water, which yields its fruit in season and whose leaf does not wither. Whatever he does prospers. "
Psalm 1 : 1 - 2 - 3

Thank you FATHER for making each day, a precious and blessed day.

In JESUS Name
With love

Christie

Bonjour

Lorsque je pense a TOI SEIGNEUR je vais vers des pensees positives, vers un cote noble, vers une hauteur. Je peux mieux vivre avec moi-meme, je peux vivre avec une liberte. C'est un processus que j'apprends journellement. Chaque jour ma foi en TOI deviend plus grande et plus solide.

" Heureux l'homme qui ne marche pas selon le conseil des mechants, qui ne s'arrete pas sur le chemin des pecheurs, et qui ne s'assied pas sur le banc des moqueurs,
mais qui trouve son plaisir dans la foi de l'ETERNEL , et qui medite sa loi jour et nuit! Il est comme un arbre plante pres d'un cours d'eau, qui donne son fruit en son temps, et dont le feuillage ne se fletrit pas: Tout ce qu'il fait reussit. "
Psaumes 1 : 1- 2- 3

Merci Pere de nous donner chaque jour, un jour benit et precieux .

Au Nom de JESUS
Avec amour

Christie