Tuesday, November 21, 2006

Good morning,

" The LORD is my Shepherd; I shall not want. HE makes me to lie down in green pastures; HE leads me beside the still waters. HE restores my soul; HE leads me in the paths of righteousness for HIS name's sake. " Psalm 23 : 1 - 2 - 3
" For GOD so loved the world that HE gave HIS only begotten Son, that whoever believes in HIM should not perish but have everlasting life. For GOD did not send HIS Son into the world to condemn the world, but that the world through HIM might be saved. " John 3 : 16 - 17

Dear LORD, thank you for saving me, I feel so secure with YOU, so loved and protected. YOUR love and power are immense. YOU are the truth. YOUR presence is true and so solid, YOU never leave me. YOU teach me how to love YOU. YOU are always with me , YOU confort me in difficult times and show me the true way. I rely on YOU for everything. I love you and I trust YOU with all my heart .
In JESUS name
With love
Christie

Bonjour,

" L'ETERNEL est mon Berger: je ne manquerai de rien . IL me fait reposer dans de verts paturages, IL me dirige pres des eaux paisibles. IL restaure mon ame, IL me conduit dans les sentiers de la justice, a cause de son Nom . " Psaume 23 : 1 - 2 - 3
" Car DIEU a tant aime le monde qu'IL a donne Son Fils unique, afin que quiconque croit en LUI ne perisse pas, mais qu'il ait la vie eternelle. DIEU, en effet, n'a pas envoye Son Fils dans le monde pour juger le monde, mais pour que le monde soit sauve par LUI ." Jean 3 : 16 - 17

O SEIGNEUR, merci de m'avoir sauve, je me sens tellement en securite avec TOI , tellement aime et protege . Ton amour et Ton Pouvoir sont immense. TU ai la verite. Ta Presence est vrai et solide, TU ne me quitte jamais. TU m' apprend a comment t'aimer . TU es toujours avec moi . TU me reconforte dans les moments difficiles, et me montre la vrai direction . Je depend de toi pour tout. Je t'aime et crois en toi avec tout mon coeur.
Au nom de JESUS
Avec amour
Christie