Wednesday, November 29, 2006

Good morning

I love to read YOUR word, YOUR word is the truth , the ultimate love. "This things I have spoken to you, that MY joy may remain in YOU, and that your joy may be full. This is my commandment , that you love one another as I have loved you ."
" YOU did not choose ME, but I chose you and appointed you that you should go and bear fruit , and that your fruit should remain, that whatever you ask the FATHER in MY name HE may give you . This things I command you , that you love one another. " John 15: 11 - 16

Thank you LORD JESUS for YOUR love. A love that only YOU can give us, to give to each other.
In JESUS name
With love
Christie .

We will meet again next wednesday. Have a blessed week
Love
Christie

Bonjour

J'aime lire la Bible , TA Parole est la Verite , l'ultime amour. " JE vous ai parle ainsi, afin que MA joie soit en vous et que votre joie soit complete . Voici mon commandement: Aimez vous les uns les autres , comme JE vous ai aimes . "
" Ce n'est pas vous qui m'avez choisi, mais MOI, JE vous ai choisis et JE vous ai etablis, afin que vous alliez, que vous portiez du fruit, et que votre fruit demeure, pour que tout ce que vous demanderez au PERE en mon nom , IL vous le donne. Ce que JE vous commande, c'est de vous aimer les uns les autres. " Jean 15 : 11 - 16

Je te remecie SEIGNEUR pour TON amour. Un amour qui peut nous etre donne seulement par TOI , pour pouvoir a notre tour le donner aux autres .
Au nom de JESUS
Avec amour
Christie

Je vous ecrirais de nouveau mercredi prochain. Benis soit votre semaine
Avec amour
Christie