Thursday, March 24, 2011

Good morning

" These are the Words of HIM who is Holy and true, who holds the key of David.

What HE opens no one can shut, and what HE shuts no one can open. I know your deeds.

See, I have placed before you an open door that no one can shut.

I know that you have little strength , yet you have kept MY Word and have not denied MY Name."
Reveletion 3: 7-8

Thank you FATHER, everything is done in YOUR Power. YOU know me better that I know myself.

Thank you FATHER with all my heart
In JESUS CHRIST Name

With love
Christie

Bonjour

" Voici ce que dit le SAINT, le Veritable, celui qui a la cle de David.

CELUI qui ouvre et personne ne fermera,

CELUI qui ferme et personne n'ouvrira:

JE Connais tes oeuvres. Voici: J'ai mis devant toi une porte ouverte que nul ne peut fermer,

parce que tu as peu de puissance, que tu as garde MA Parole et que TU n'as pas renie MON NOM."
Apocalypse 3:7-8

Merci PERE. Tout es fait dans TA Puissance. TU me connais mieux que je me connais moi-meme.

De Tout mon coeur, merci PERE.
Au Nom de JESUS CHRIST

Avec amour
Christie