Monday, March 14, 2011

Good morning

" My son keep my words and store up my commands within you."
Proverbs 7:1

Lord when I read when I hear and when I pray, more and more your word take place in me as a way of life, I feel safe.

I thank you FATHER, deep in my heart I have love confort and leadership.

When difficult times come, I have a safe shelter in YOU. I learn in YOUR wisdom.

In JESUS CHRIST Name

With love
Christie

Bonjour

" Mon fils, retiens MES Paroles et garde avec toi mes commandements."
Proverbs:7:1

SEIGNEUR, quand je lis, quand j'entend et quand je pris, de plus en plus TA Parole prend place en moi et deviens pour moi une facon de vivre. Avec TOI SEIGNEUR je me sens en securite.

Je TE remecie PERE, profondement dans mon coeur j'ai l'amour, le reconfort et je suis dirige.

Lorque les moments difficiles arrive, J'ai un lieu sure, solide en TOI. J'apprend par TA Sagesse.

Au Nom de JESUS CHRIST

Avec amour
Christie