Friday, November 07, 2008

Good morning

This morning, I read theses verses who really speak to me. Saint Paul speak to the Corinthians.

"When I came to you, I did not come with eloquence or superior wisdom as I proclaimed to you the testimony about GOD.
For I resolved to know nothing while I was with you except JESUS CHRIST and HIM crucified.
I came to you in weakness and fear, and with much trembling. My message and my preaching were not with wise and persuasive words, but with the demonstration of the Spirit's of power, so that your faith might not rest on men's wisdom, but on GOD's power."
1 Corinthians 2 : 1 to 5

Dear LORD, YOUR power is the true power. Everything is in YOUR hands,my life is in YOUR hands, this is the safe place to be.
Thank you LORD JESUS

In JESUS Name
With love
Christie

Bonjour

Ce matin, je lis ces versets qui me pale clairement. Saint Paul parle aux Corintians.

" Pour moi, freres, lorsque je suis alle chez vous,ce n'est pas avec une superioritee de language ou de sagesse que je suis alle vous annoncer le temoignage de DIEU.
Car je n'ai pas juge bon de savoir autre chose parmi vous, sinon JESUS-CHRIST, et JESUS-CHRIST crucifie.
Moi-meme j'etais aupres de vous dans un etat de faiblesse, de crainte et de grand tremblement;ma parole et ma predication ne reposaient pas sur les discours persuasifs de la sagesse, mais sur une demonstration d'Esprit et de puissance,
afin que votre foi ne soit pas (fondee) sur la sagesse des hommes mais sur la puissance de DIEU. "

Tres cher SEIGNEUR, TA Puissance et la vrai puissance. TU as tout dans TES Mains, ma vie est dans TES Mains, c'est la ou est la vraie securite.
Merci SEIGNEUR JESUS.

Au Nom de JESUS
Avec amour
Christie