Friday, June 20, 2008

Good morning

"Pay attention, Job and listen to ME; be silent and I will speak. If you have anything to say answer ME; speak up, for I want you to be cleared. But if not, then listen to ME be silent, and I will teach you wisdom. "
Job 33 : 31 - 32 - 33

" Unless the LORD builds the house, its builders labor in vain. Unless the LORD watches over the city, the watchmen stand guard in vain. "
Psalm 127 : 1

" Blessed are all who fear the LORD, who walk in HIS ways. You will eat the fruit of your labor; blessing and prosperity will be yours."
Psalm 128 : 1 - 2

LORD, I want to listen to YOU. YOU know everything, YOU love us so very much. I want to walk in YOUR ways, and let YOU built the house, let YOU watch over the city, let YOU write my book under YOUR guidance, let YOU lead my life as YOU decided. What a joy to know that YOU are pleased.

Thank you LORD for YOUR Presence and YOUR leadership in my life. Sometimes when I realise that I do wrong and I come to YOU for forgiveness with an humble heart, YOU forgive me with so much love, and YOU lead me through theses difficulties.
Thank you FATHER
In JESUS Name

With love
Christie

Bonjour

" Sois attentif, Job, ecoute-MOI! Tais-toi, et c'est MOI qui parlerai! Si tu as quelque propos (a formuler), reponds-MOI!
Parle, car JE voudrais te rendre justice. Sinon ecoute MOI!
Tais-toi, et JE t'enseignerai la sagesse. "
Job 33 : 31-32-33

" Si l'ETERNEL ne batit la maison, ceux qui la batissent travaillent en vain; si l'ETERNEL ne garde la ville, celui qui la garde veille en vain."
Psaumes 127 : 1

" Heureux quiconque craint l'ETERNEL et marche dans ses voies! Tu jouis alors du travail de tes mains, tu es heureux , tu prosperes. "
Psaumes 128 : 1 - 2

SEIGNEUR, je veux t'ecouter. TU sais tout, TU nous aimes tellement. Je veux marcher dans TA direction, et TE laisser batir la maison, TE laisser garder la ville, TE laisser ecrire mon livre sous TA direction, TE laisser guider ma vie. Quel joie de savoir que cela TE fais plaisir.

Merci SEIGNEUR pour TA Presence et TA direction dans ma vie. Quequefois, je realise que je fais des erreurs et je viens vers TOI avec un coeur humble pour me faire pardonner, TU me pardonnes avec tellement d'amour, et TU me guides aux travers de ces difficultees.
Merci PERE
Au Nom de JESUS

Avec amour
Christie