Wednesday, June 18, 2008

Good morning

" My soul find rest in GOD alone; my salvation comes from HIM. HE alone is my rock and my salvation; HE is my fortress, I will never be shaken. "
Psalm 62 : 1 - 2

Yes LORD, my soul find the true rest in YOU alone. YOU are my salvation, my rock, my fortress. YOU never leave me.
Being with YOU is being in the middle of true love, is being with eternity. YOUR Presence is real, I love to be with YOU LORD, I find finally where I belong, I find rest.
Every day, YOU bring me closer to YOU, I love to be with YOU LORD, just to take time in the day and be alone with YOU. YOU reflect YOUR Presence into my heart.

Thank you FATHER, thank you LORD. Glory to YOU LORD, Highest of the highest, the most powerful, the Highest Holy Light.

In JESUS name

With love

Christie

Bonjour

" C'est vers DIEU que mon ame (se tourne ) en silence; de LUI viens mon salut. Oui, c'est LUI mon Rocher et mon salut; ma Forteresse: je ne chancellerai guere."
Psaumes 62 : 1 - 2 - 3

Oui SEIGNEUR, mon ame trouve le vrai repos seulement avec TOI. TU est mon salut, mon rocher, ma forteresse. Jamais TU ne m'abandonne. Etre avec TOI, c'est etre au milieu du vrai amour, c est etre avec l'Eternity. Ta Presence est reelle, j'aime etre avec TOI SEIGNEUR. Finalement , j'ai trouve ou j'appartiens, j'ai trouve le repos. Chaque jours TU me rapproche de TOI, j'aime etre avec TOI SEIGNEUR, juste prendre dans la journee un moment seule avec TOI. Ta presence se reflete dans mon coeur.

Merci PERE, merci SEIGNEUR. Gloire a TOI SEIGNEUR, le plus HAUT des HAUT, la plus grande force, la plus grande Lumiere Sainte.

Au Nom de JESUS

Avec amour
Christie