Tuesday, June 24, 2008

Good morning

" Be kind and compassionate to one another, forgiving each other, just as in CHRIST GOD forgive you."
Ephesians 4 : 32

" Create in me a pure heart, O GOD, and renew a steadfast spirit within me. "
Psalm 51 : 10

As I take time and read YOUR word every day, my thoughts are changing and become YOUR thoughts. LORD YOU are my counsellor, YOU have an infinite wisdom, I love to be in YOUR counsel. Thank YOU FATHER.

In JESUS Name

With love
Christie

Bonjour

" Soyez bons les uns envers les autres, compatissants, faites-vous grace reciproquement, comme DIEU vous a fait grace en CHRIST. "
Ephesiens 4 : 32

" O DIEU! cree en moi un coeur pur, renouvelle en moi un esprit bien dispose."
Psaumes 51: 12

Chaque jours, en prenant le temps pour lire TA Parole, mes pensees changent et devienne TES pensees.
SEIGNEUR TU es mon conseiller, TU as une sagesse infinie. J'aime etre dans TES consielles. Merci PERE.

Au Nom de JESUS

Avec amour
Christie