Monday, August 13, 2007

Good morning

True humbleness is a blessing from GOD . When I repent from my sin, humbleness come as a result., its like a ointment on a wound.

" GOD opposes the proud but gives Grace to the humble. " James 4 : 6

Thank you LORD. Because I turn to YOU LORD, everything fall in the right place.

" As for GOD HIS way is perfect; the word of the LORD is flawless. HE is a shield for all who take refuge in HIM. " Psalm 18 : 30

Thank you LORD for YOUR love, that I can turn to you with confidence and trust.
I love you LORD.

In JESUS Name
With love
Christie

Bonjour

Etre vraiment humble c'est une benediction de DIEU. Lorsque je me repends de mes peches, je deviens humble, c'est comme une pommade sur une blessure.

" DIEU resiste aux orgueilleux, mais IL donne SA Grace aux humbles " Jaques 4 : 6

Merci SEIGNEUR, parce que je me tourne vers TOI, tout rentre en ordre.

" Les voies de DIEU sont parfaites, la Parole de L'ETERNEL est eprouvee; IL est un bouclier pour tous ceux qui se refugient en LUI. " Psaume 18 : 31

Merci SEIGNEUR pour TON Amour. Je peux venir vers TOI avec confiance .
Je T'aime SEIGNEUR .

Au Nom de JESUS
Avec amour
Christie