Thursday, August 30, 2007

Good morning

Thank you LORD for the light YOU give me with YOUR Holy Spirit, through YOUR word. In this dark sinful world, I choose and I need YOUR Presence every day , moment by moment

" YOUR word is a lamp to my feet and a light for my path . " Psalm 119 : 105

" YOUR promises have been thoroughly tested, and your servant loves them. "
Psalm 119 : 140

I love YOUR promises, YOU always keep them, even higher and better then I thought . Thank you FATHER. YOU are so High, powerful and LORD. YOU are the highest of the highest. I love to be in YOUR loving Presence. I love to be with YOU.
In JESUS Name
With love
Christie

Bonjour

Merci SEIGNEUR, pour la lumiere que TU me donne avec TON Saint Esprit, au travers de TA Parole. Dans ce monde sombre de peches; Je choisis et j'ai besoin de TA Presence chaque jour et moment par moment.

" TA Parole est une lamp a mes pieds. Et une lumiere sur mon sentier. " Psaume 119 : 105

" TA Promesse est entierement eprouvee, et TON serviteur l'aime. " Psaume 119 : 140

J'aime TES Promesses, TU les gardes toujours , meme mieux et plus haut que je ne le pensais.
Merci PERE. TU es tellement haut, fort et SEIGNEUR. TU es le plus HAUT des plus haut. J'aime etre dans TA Presence pleine d'amour. J'aime etre avec TOI
Au Nom de JESUS
Avec amour
Christie