Tuesday, December 19, 2006

Good afternoon

How do I receive a gift? what is my attitude? Do I receive it with a thankful heart, do I think that person took time to think about me and what will be good for me. Am I thankful, or I am so busy that I don't have time to think about it and continue to do what looks important to me.

" For GOD so loved the world that HE gave HIS only begotten Son, that whoever beleives in HIM should not perish but have everlasting life. For GOD did not send HIS Son in the world to condemn the world, but that the world through HIM might be saved. " John 3 : 16 - 17

Help me FATHER to have a thankful heart toward YOU, not only for Christmas but for every day. Thank you for the gift of eternal life. Thank you for YOUR immense love .

" O LORD, our LORD, how excellent is YOUR Name in all the earth, who have set YOUR Glory above the heavens!" Psalm 8 : 1

In JESUS name
With love
Christie

Bonjour

Comment je recois un cadeau? qu'elle est mon attitude ? avec un coeur qui remercie . Quelles sont mes pensees, est ce que cette personne a pris le temps de penser a moi et ce qui est bien pour moi . Ai je une attitude qui remercie ou je suis tellement occupe que je n'ai pas le temps d'y penser et continue de faire ce que je pense qui est important.

" Car DIEU a tant aime le monde qu'il a donne Son FILS unique, afin que quiconque croit en LUI ne perisse pas, mais qu'il ait la vie eternelle. DIEU, en effet, n'a pas envoye Son FILS dans le monde pour juger le monde, mais pour que le monde soit sauve par LUI " Jean 3 ; 16 - 17

Aide moi PERE d'avoir un coeur qui TE remercie , pas seulement pour le jour de Noel , mais pour tous les jours. Merci pour le cadeau de la vie eternel . Merci pour TON amour immense.

" ETERNEL notre SEIGNEUR! que TON Nom est magnifique sur toute la terre! TOI qui etablis TA Majeste au-dessus des cieux " Psaumes 8 : 2

Au nom de JESUS
Avec amour
Christie