Tuesday, June 22, 2010

Good morning

Dear friends

Thank you for your prayers, I felted. I was very much at peace during the surgery and after.

I am in a recovery moment. I had a disc and a vertebra who was on my spinal cord behind my neck and could cut the spinal cord at any moment.

30 years ago I had a car accident, and at that time I was fine , but with the age that disc was slowly sliding.

That surgery started only 15 years ago.

I had a great surgeon, as I ask him he explain to me what he did , and he do the same with all his patients. They do amazing things in surgery.

Now I am fine, no more terrible pain and in a good health.

Thank you again for your emails. May the LORD bless you and protect you in HIS presence.

" The LORD also will be a refuge for the oppressed, a refuge in times of trouble"
Psalm 9:9

Thank you LORD for your constant presence in the best and in the difficult moments of our life

With love

Christie

Bonjour

Chers amis

Je vous remercie pour toutes vos prieres, je les ai sentie. J'avais la paix en moi, pendant et apres l'intervention chirurgicale.

Je suis en train de me retablir. J'ai eu un disc et une vertebre qui etait sur ma cord epinal derriere mon cou et pouvait la couper a n'importe quel moment.

Il y a 30 ans j'ai eu un accident de voiture sans concecances; mais avec l'age le disc avec la vertebre on doucement glisses.

Cette operation chirurgicale n'existait pas et a commence il y a 15 ans.

J'ai eu un tres bon chirurgien comme je lui demandait. il m'a explique toute son intervention, et il le fait avec tous ses patients. Ils font des choses extraordinnaires en chirurgie.

Maintenant je vais bien je n'ai plus cette terrible douleur, je suis en bonne sante.

Merci encore pour vos emails. Que le SEIGNEUR vous protege et vous benisse dans SA Presence.

" Que L'ETERNEL soit une forteresse pour l'opprime, une forteresse pour les temps de detresse."
Psaumes 9:9

Merci SEIGNEUR pour ta perpetuelle Presence dans les meilleurs et les moments difficiles de notre vie

Avec amour

Christie