Friday, February 12, 2010

Good morning

I am so happy to be back on my blog. I love to watch the snow so pure and beautiful under the sun.

I just turn in my 68Th year, life go faster and faster.

I still think I am young ( in my heart), I don't think I am getting older. I sow many things during my life and learn from it, and I am still learning. Because the LORD JESUS show me on the BIBLE, deep in me I feel eternal.

" For GOD so loved the world that HE gave HIS ONE and only SON, that who ever beleives in HIM shall not perish but have eternal life. "
John 3:16

The LORD JESUS CHRIST say:

" Peace I leave with you; MY peace I give you. I do not give to you as the world gives. Do not let your hearts be troubled and do not be afraid. "
John 14;27

Our thoughts and our decisions are so important they make us who we are today.

I wish you a very good life.

In JESUS Name

With love
Christie

Bonjour

Je suis tres heureuse d'etre de retour sur mon blog. J'aime regarder sous le soleil la neige si pure et si belle.

Je viens d'avoir 68 ans, le temps, la vie, passe de plus en plus vite.

Je pense encore etre jeune (dans mon coeur), je ne me sent pas veillir. J'ai vu beaucoup dans ma vie et j'ai beaucoup appris, j'apprend encore.

Parce que le SEIGNEUR JESUS m'a montre dans la Bible, profondement en moi, je me sens eternelle.

" Car DIEU a tant aime le monde qu'IL a donne SON FILS unique, afin que quiconque croit en LUI ne perisse pas, mais qu'il ait la vie eternelle."
Jean 3:16

Le SEIGNEUR JESUS CHRIST a dit:

" JE vous laisse la paix, JE vous donne MA paix. MOI, JE ne vous donne pas comme le monde donne. Que votre coeur ne se trouble pas et ne s'alarme pas."
Jean 14:27

Nos pensees et nos decisions sont tellement importantes, elles construisent la personne que nous devenons aujourd'hui.

Je vous souhaite une tres bonne vie.

Au Nom de JESUS

Avec amour
Christie