Thursday, February 18, 2010

Good morning

"Day are follow but don't look the same", I heard that in France when I was young, and it is true.

No matter how our days looks GOD is with us.

" And we know that in all things GOD work for the good of those who love HIM who have been called according to HIS Purpose."
Romans 8:28

Sometimes I don't always understand , but when I wait up on YOU , YOU always bring me to a clear and solid place.

Thank you FATHER
In JESUS Name

With love
Christie

Bonjour

"Les jours se suivent mais ne ce ressmble pas." J'ai entendu cela en France lorsque j'etais jeune, et je pense que c'est vrai.

Quelque soit notre journee, DIEU est toujours avec nous.

" Nous savons, du reste, que toutes choses cooperent au bien de ceux qui aiment DIEU, de ceux qui sont appeles selon son dessein."
Romans 8:28

Quequefois je ne comprends pas toujous, mais lorsque je T'attends TU m'amene toujours a une place claire et solide.

Merci PERE
Au Nom de JESUS

Avec amour
Christie