Friday, April 17, 2009

Good morning

" O LORD, YOU search me and YOU know me. YOU know when I sit and when I rise; YOU perceive my thoughts from afar.

YOU discern my going out and my lying down; YOU are familiar with all my ways.

Before a word is on my tongue YOU know it completely, O LORD. "

Psalm 139: 1 to 4

Thank you FATHER. That Psalm show how close to us YOU are.

In JESUS name

With love
Christie

Bonjour

" ETERNEL TU me sondes et TU me connais, TU sais quand je m'assieds et quand je me leve, TU comprends de loin ma pensee;

TU sais quand je marche et quand je me couche, et TU penetres toutes mes voies.

Car la parole n'est pas sur ma langue, que deja ETERNEL! TU la connais entierement. "

Psaumes 139: 1 a 4

Merci PERE. Ce Psaume montre combien TU es pres de nous

Au Nom de JESUS

Avec amour
Christie