Tuesday, December 30, 2008

Good morning

LORD, YOU have so much love to give us and I sense that YOUR love is sweeter and greater every day. I realize I fight that love but YOU help me to surrender more and more each day.

LORD, YOUR love is an elevation, it is a freedom, a great warms, a truth. Why I still fight that Holy love, am I afraid without knowing to be reject it, am I self center, do I feel unworthy of YOUR great presence, am I afraid people laugh at me, do I feel comfortable in my misery and I don't want to move away, because it is only what I know at the moment and the unknown frightens me.

But I want to leave all these feeling behind me. I want to walk with YOU LORD JESUS in YOUR Love and in YOUR Light.

" Therefore, there is now no condemnation for those who are in CHRIST JESUS, because through CHRIST JESUS the law of the Spirit of life set me free from the law of sin and death. "
Romans 8:1-2

" Come to me, all you who are weary and burdened, and I will give you rest. Take my yoke upon you and learn from ME, for I am gentle and humble in heart, and you will find rest for your souls. For my yoke is easy and my burden is light."
Matthew 11:28-29-30

Thank you LORD JESUS for YOUR Love. YOUR Love is so big, it brings tears to my eyes and I want to kneel and ask forgiveness for my behavior. Help me LORD JESUS to receive YOUR love at the measure YOU give it to me, and to give to others as YOU show me.
Thank you FATHER
In JESUS Name

I wish you a blessed New Year with the Presence of our LORD JESUS CHRIST

With love
Christie

Bonjour

SEIGNEUR, TU as tellement d'amour a nous donner, et je sens TON amour plus doux et plus grand chaque jours. Je realise que je me debat dans cette amour, mais TU m'aide
a me laisser aller dans cette amour.

SEIGNEUR TON amour est une elevation, une liberte, une grande chaleur, une verite. Pourquoi je me bats encore contre cet amour Saint.
Est-ce que sens le savoir j'ai encore peur de me sentir rejete, est-ce que je suis egocentrique, est-ce que je me sens indigne de TA Haute Presence,ai-je peur que les gens ris de moi, suis-je tellement confortable dans ma misere que je ne veux pas changer, et le changement me fait peur.

Mais je veux laisser tous ces sentments derriere moi, je veux etre avec TOI SEIGNEUR dans TON amour et TA lumiere.

" Il ny a donc maintenant aucune condamnation pour ceux qui sont en CHRIST-JESUS,(qui marchent non selon la chair mais selon l'esprit).
En effet, la loi de l'Esprit de vie en CHRIST-JESUS m'a libere de la loi du peche et de la mort."
Romains 8:1-2

" Venez a MOI, vous tous qui etes fatigues et charges, et JE vous donnerai du repos.
Prenez MON joug sur vous et recevez mes instructions, car JE suis doux et humble de coeur, et vous trouverez du repos pour vos ames."
Matthieu 11:28-29

Merci SEIGNEUR pour TON amour. Ton amour est si grand, que les larmes me viennent aux yeux,je veux m'agenouiller et TE demander de me pardonner pour mon attitude.
Aide moi SEIGNEUR a recevoir TON amour dans la mesure que TU me le donnes et de le donner aux autre comme TU me le montre.
Merci PERE
Au Nom de JESUS

Je vous souhaite une annee benite avec la Presance de notre SEIGNEUR JESUS CRRIST.

Avec amour
Christie