Wednesday, March 12, 2008

Good morning

" Let the words of my mouth and the meditation of my heart be acceptable in YOUR sight, O LORD, my strength and my Redeemer. "
Psalm 19 : 14

LORD, I want to please YOU. Let the word of my mouth, what I write and the meditation of my heart be acceptable to YOU.
Today I heard a phrase that I like very much " To love is to be aware of eternity".
For me nothing is stronger then love.
GOD is love, HE is in us HE live in us and around us. Help us LORD to see YOU in us and around us. I love you LORD.

Thank you FATHER

In JESUS Name

With love
Christie

Bonjour

" Recois favorablement les paroles de ma bouche, et la meditation de mon coeur en TA Presence.
O ETERNEL, mon rocher et mon redempteur! "
Psaumes 19 : 15

SEIGNEUR, je veux TE faire plaisir. Recois favorablement les paroles de ma bouche, ceux que j'ecris, et la meditation de mon coeur.
Aujourd'hui j'ai entendu une phrase que j'aime beaucoup
" Aime est ce rendre compte de l'eternite".
Pour moi rien n'est plus fort que l'amour.
DIEU est amour, IL est en nous, IL vie en nous et autour de nous. Aide nous SEIGNEUR a TE voir en nous et autour de nous. Je T'aime SEIGNEUR

Merci PERE

Au Nom de JESUS

Avec amour
Christie